Local

Un angajat de la Drumuri Naționale a murit după ce a muncit non-stop pentru deszăpezirea drumurilor din Botoșani

Un angajat de la Drumuri Naționale a murit, se pare, de epuizare, după ce a lucrat în jur de 40 de ore, fără oprire, pentru deszăpezire drumurilor din Botoșani. Inima bărbatului a cedat și a fost găsit de colegi, mort, în sediul instituției.

Ninsorile abundente și viscolul de miercuri și joi, din județul Botoșani, au făcut o victimă în rândul drumarilor. Un angajat de la Drumuri Naționale, care a lucrat intens pentru deszăpezirea drumurilor din zona Săveniului și Crasnaleuca, a fost găsit mort într-un punct de lucru al companiei. Se bănuiește că angajatul ar fi murit din cauza epuizării, mai ales că ar fi avut și mai multe boli cronice.

I-a cedat inima după ce a lucrat la foc continuu

Angajatul avea 57 de ani și lucra pe utilajele de deszăpezire care încercau să desfunde drumurile potopite de zăpadă viscolită.

Bărbatul a fost găsit mort, în dimineața zilei de vineri, în punctul de lucru al instituției, din zona Săveniului. Angajatul de la Drumuri Naționale ar fi lucrat, joi, non-stop pentru deszăpezirea drumurilor, mai ales pe ruta Crasnaleuca, unde se afla blocată, o mamă cu un bebeluș născut acasă.

În plus, acesta a dorit să participe și la deszăpezirea drumului național de la Săveni. Se presupune că bărbatul ar fi muncit nu mai puțin de 40 de ore. Poliția dar și ITM au deschis o anchetă în acest caz. Bărbatul este privit ca un erou, mai ales că și-a sacrificat sănătatea pentru a deschide drumul de la Crasnaleuca necesar salvării mamei și a bebelușului.

Un județ blocat de nămeți

Județul Botoșani s-a aflat sub cod portocaliu și mai apoi sub cod roșu de ninsoare, timp de două zile. Județul a fost efectiv blocat de zăpadă și viscol, cu sute de șoferi blocați în câmp, copaci rupți și stălpi de înaltă tensiune doborâți. La un moment toate drumurile au fost închise, iar drumarii au lucrat la foc continuu pentru eliberarea arterelor de circulație, cu utilajele disponibile.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page