NATIONAL

Transalpina și Transfăgărășan se închid

De joi dimineață, 17 noiembrie, Transfăgărășanul va fi complet închis circulației. Deși, inițial, se anunțase închiderea unor porțiuni din drum, prognoza meteo care anunță precipitații abundente a condus la luarea deciziei de închiderea completă a drumului, până în vara anului viitor.

„Dat fiind că prognozele meteo ne arată o înrăutățire a stării vremii și dat fiind că se așteaptă precipitații mari, atât de zăpadă, cât și mixte, considerăm că nu mai este în siguranță ca participanții la trafic să folosească acest sector de drum, sens în care din dimineața zilei de 17 noiembrie, de la ora 7:00, am propus închiderea lui totală, din ambele sensuri, atât dinspre Sibiu spre Bâlea Lac, cât și dinspre Curtea de Argeș către Bâlea Lac”, a anunțat Tudor Duțu, director Direcției Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Brașov.

Condițiile meteorologice închid circulația pe anumite sectoare ale drumurilor montane Transalpina și Transfăgărășan.

„Având în vedere ultimele prognoze meteorologice și pentru siguranța participanților la trafic s-a luat decizia ca începând de joi, 17.11.2022, ora 07:00, circulația rutieră să fie interzisă pentru toate categoriile de autovehicule pe următoarele sectoare de drum:

DN 67C (Transalpina) între Rânca și Obârșia Lotrului (km. 34+800 – km. 59+800);
DN 7C (Transfăgărășan) între Piscu Negru și Cabana Bâlea Cascadă (km. 104+000 – km. 130+800)”, a transmis CNAIR.

Este primul an în care drumurile montane DN67C – Transalpina şi DN7C – Transfăgărăşan au rămas deschise până în noiembrie.

CNAIR recomandă șoferilor care tranzitează rute montane să aibă autoturismele echipate de iarnă, să circule cu atenție și să respecte semnalizările și atenționările oficiale.

„Prioritatea principală este integritatea și viața celor care merg pe drum. Recomandăm conducătorilor auto care tranzitează în această perioadă rute montane să aibă autoturismele echipate de iarnă, să circule cu atenție și să respecte semnalizările și atenționările oficiale.”, a mai transmis CNAIR.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page