Viceprimarul municipiului Botoșani, Cosmin Andrei, și-a exprimat astăzi, în mod public, dezaprobarea față de strategia de marketing adoptată de conducerea Clubului FC Botoşani pentru retur, care prevede acordarea unei subvenții de 50% pentru suporterii din mediul rural şi un abonament pentru retur de 50 de lei.
“Dezaprob total decizia domnului Iftime sau a conducerii clubului de a acorda o subvenţie de 50% pentru suporterii din mediul rural care se prezintă la meci, nemaivorbind de faptul că au propus o variantă de abonament pentru retur, în cuantum de 50 de lei, care din punctul meu de vedere este o strategie sinucigaşă de marketing. În momentul în care suporterii au plătit 300 sau 500 de lei pentru întreg sezonul, acum în retur se vine cu această variantă. Din punctul meu de vedere, anul viitor nu vor mai vinde foarte multe abonamente, vor avea o problemă şi iar vor veni cu căciula în mână la autorităţile publice spunând că nu pot susţine echipa FC Botoşani. Experienţa a arătat că abonamentele au fost mai scumpe decât biletele de la fiecare meci însumate, şi firesc ar fi fost ca abonamentele să fie mai ieftine, să fie o facilitate pentru suporterii care plătesc o dată în avans pentru întreg sezonul, şi a doua oară susţin echipa prin prezenţa constantă la meci.Consider un pic că sunt păcăliţi suporterii botoşăneni şi prin această strategie de a pune preţuri mici în retur, pentru că ştim că atunci sunt meciuri mai puţin importante, nu mai vine Steaua, nu mai vine Dinamo şi avem un preţ de 10 lei. Îmi doresc ca acest preţ să fie valabil şi în sezonul 2015-2016, nu numai în retur”, a declarat Cosmin Andrei.
“Dacă vreţi să fac un spirit de glumă, consider că domnul Iftime încurajează mai degrabă transportul interjudeţean decât fotbalul sau dacă vreţi să mai fac o glumă, în momentul în care a venit Steaua şi s-a pus preţul biletului de 100 de lei au venit cu o facilitate în ultima zi, când au văzut că nu au vândut biletele, au oferit suporterilor care şi-au achiziţionat bilet un al doilea bilet. Aceasta este o facilitate pentru supraponderabili, să înţeleg, altfel nu pot să o clasific, iar prin atitudinea aceasta de marketing doreşte să taie găina care face ouă de aur, pentru că suporterii vor fi nemulţumiţi şi nu îşi vor mai cumpăra abonamente”, a precizat viceprimarul.