AnunturiJudet

Primăria Coșula face angajări! Vezi posturile vacante

Comuna COȘULA organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale de execuție vacante  pentru 24 luni  -in cadrul proiectului POCU/436/4/4/126682 ,,CoSENIOR -Măsuri pentru reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin îmbunătățirea calității vieții persoanelor vârstnice din comuna Coșula, județul Botoșani.

  1. Condiții generale de participare la concurs:
  2. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  3. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  4. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  5. are capacitate deplină de exercițiu;
  6. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  7. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  8. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
  9. Condiţii de participare la concurs:

a.Asistent social

Absolvent studii superioare, cu diploma de licenta in urmatoarele domenii: asistenta sociala, sociologie; adeverinta înregistrării în Registrul Naţional al Asistenţilor Sociali din România.

minim 1 an, cu competente in activitati de asistenta sociala

b.Coordonator centru servicii sociale

Absolvent studii superioare cu diploma de licenta;

minim 1 an, cu competente in coordonarea de activitati

c.Kinetoterapeut

Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul kinetoterapie

minim 1 an, cu competente in derularea procedurilor kinetoterapeutice

  1. Lector cursuri nonformale (Notiuni de baza in ingrijirea la domiciliu)

Notiuni de baza in ingrijirea la domiciliu – 3 serii x 40 de ore/serie;

Absolvent studii superioare, cu diploma de licenta si certificat de absolvire a cursului de formator (sau echivalent)

Experienta: minim 3 ani, cu competente in domeniul tematic al programului de formare.

e.Lector  cursuri nonformale (Nutritie/alimentatie sanatoasa)

Nutritie/alimentatie sanatoasa – 3 serii x 20 ore/serie

Absolvent studii superioare, cu diploma de licenta si certificat de absolvire a cursului de formator (sau echivalent)

Experienta: minim 3 ani, cu competente in domeniul tematic al programului de formare.

  1. f. Lector cursuri nonformale (Instruire in tehnologia informatiei )

Instruire in tehnologia informatiei – 3 serii x 24 ore/serie

Absolvent studii superioare, cu diploma de licenta si certificat de absolvire a cursului de formator (sau echivalent)

Experienta: minim 3 ani, cu competente in domeniul tematic al programului de formare.

  1. g. Lector cursuri nonformale (Notiuni pentru o buna gestionare a propriilor venituri )

Notiuni pentru o buna gestionare a propriilor venituri – 3 serii x 20 ore/serie

Absolvent studii superioare, cu diploma de licenta si certificat de absolvire a cursului de formator (sau echivalent)

Experienta: minim 3 ani, cu competente in domeniul tematic al programului de formare.

h.Medic de familie geriatru

Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul medical

minim 1 an, cu competente in medicina generala

i.Psiholog

Absolvent studii superioare, cu diploma de licenta in domeniul psihologiei;

minim 1 an, cu competente in activitati de evaluare psihologica

j.Tehnician instalator

absolvent studii medii/scoala profesionala de specialitate

minim 6 luni, cu competente in activitati administrative de intretinere si reparatii

k.Femeie de serviciu

Absolvent studii generale;

minim 6 luni

l.Expert dezvoltare comunitara

Educatie: absolvent studii superioare cu diploma de licenta in specialitatea asistenta sociala. adeverinta înregistrării în Registrul Naţional al Asistenţilor Sociali din România.

minim 1 an, competente in domeniul asistentei sociale si/sau dezvoltarii comunitare

m.Sofer

Educatie: absolvent studii medii, posesor permis de conducere categoria B, C, D;

minim 2 ani vechime in meseria calificata, fara cazier si antecedente rutiere grave; posesor de atestat sofer profesionist transport persoane (constituie un avantaj, nefiind conditie eliminatorie).

 

  1. Concursul constă în următoarele etape succesive:

selecția dosarelor de înscriere;

-proba scrisă;

interviul.

  1. Desfășurarea concursului:
  2. Concursul se organizează la sediul Primariei COȘULA, conform calendarului următor:
  • 10.2021, ora 14.00 — data limită și ora până la care se pot depune dosarele de concurs;
    • 10. 2021 — selecția dosarelor de concurs;
    • 10. 2021 — data limită de afișare a rezultatului selecției dosarelor de concurs;
    • 10.2021 ora 11.00 — proba scrisă;
    • 10.2021 ora 11.00 — interviul.
  1. Comunicarea rezultatelor la proba scrisă, respectiv la interviu, se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
  2. După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă și interviu, candidatii nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și a interviului, după caz, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
  3. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse față de rezultatul selecției dosarelor de concurs/a probei scrise/a interviului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
  4. Rezultatele finale se afișează în termen de maximun o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la pct.d) pentru ultima probă, respectiv interviul.
  5. Dosarul de concurs

Dosarele complete de concurs întocmite conform art.6 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011, cu modificările și completările ulterioare, se depun la sediul Primariei Comunei COȘULA lą secretariatul comisiei de concurs.

Dosarul de concurs va conține următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducerii Primariei COȘULA;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințe care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate. Adeverința care atestă starea de sănătate va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătătii;
  7. curriculum vitae.

In cazul documentului prevazut la lit. e), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii probei scrise.

Actele prevăzute de la lit.b) — d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor acestora.

 

Bibliografie recomandata  :

  • U.G nr.57/2019 privind Codul adminstrativ;
  • Legea nr. 53/2003, Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea asistentei sociale nr. 292/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Fisa de post aferenta functiei;
  • Ghidul Orientări privind accesarea finanțărilor în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020
  • Manualul beneficiarului POCU.

 

Relații suplimentare la tel. 0231/619411.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page