Important

NATIONAL | TRANSFĂGĂRĂŞANUL şi TRANSALPINA se închid până anul viitor. Care sunt drumurile cu restricţii de circulaţie

Centrul INFOTRAFIC din IGPR informează că, începând cu luni, 2 noiembrie, va fi închisă circulaţia pe DN 7C – Transfăgărăşan, între Piscu Negru şi Cabana Bâlea Cascadă. Totodată, în perioada 2 noiembrie 2015 – 31 martie 2016, va fi închis şi traficul pe Transalpina.

Începând din 2 noiembrie, va fi închisă circulaţia pe DN 7C – Transfăgărăşan, între Piscu Negru şi Cabana Bâlea Cascadă, până în data de 30 iunie 2016, în vederea evitării situaţiilor ce pot periclita siguranţa circulaţiei, din cauza fenomenelor naturale extreme (căderi de stânci, alunecări de teren etc.), potrivit Centrului Infotrafic.

De asemenea, în perioada 2 noiembrie 2015 – 31 martie 2016, va fi închis DN67C (Transalpina), între kilometrii 34+800 (Rânca) și 79+200 (Curpat), conform prevederilor Normativului privind prevenirea şi combaterea înzăpezirii drumurilor publice – indicativ AND 525/2013.

Până în data de 15 noiembrie 2015, pe DN7A , de la intersecţia cu DN67C până în localitatea Jieţ (kilometrii 90-101), traficul rutier se întrerupe de luni până vineri, în intervalele orare 08:00-12:00 şi 14:00-18:00, în vederea executării unor lucrări. În zilele de sâmbătă şi duminică, precum şi în afara intervalelor orare menţionate, circulaţia rutieră este permisă.

Pe autostrada A1 Orăștie – Sibiu circulația este oprită între nodurile rutiere Săliște și Cunța (km 270+020 – km 292+455), în vederea remedierii degradărilor constatate la kilometrul 275+650 de metri. Autovehiculele sunt deviate pe DN 1 .

Din cauza lucrărilor care se execută pe DN66 Bumbeşti-Jiu – Petroşani, circulația se desfășoară cu unele restricții, în anumite zone alternativ, dirijat, cu ajutorul semafoarelor sau al piloților de trafic.

În județul Cluj, pe DN1 (E60) Oradea – Cluj-Napoca au demarat lucrări de asfaltare pe tronsonul kilometric 537 – 560, între localitățile clujene Poieni și Bucea. Întrucât în zonele în care se lucrează circulația rutieră se desfășoară pe un fir, alternativ, este posibil ca în perioada următoare, până la încheierea lucrărilor, să apară probleme de fluență a traficului.

În județul Vâlcea, până pe data de 15 noiembrie 2015, pentru a se permite executarea lucrărilor de consolidare a unui viaduct, circulația rutieră pe DN7 este restricționată pe sectorul kilometric 200+615 – 200+815 (ieșirea din localitatea Călimănești către Sibiu). Traficul rutier se desfășoară alternativ, pe o singură cale, fiind dirijat de piloți de circulație pe timpul zilei și semaforizat pe timpul nopții.

În judeţul Prahova, în vederea desfăşurării lucrărilor de reparaţii la un pod situat pe DN1A, în Pasul Bratocea, la kilometrul 156+502 metri, la ieşirea din Cheia către Braşov, traficul rutier se desfăşoară restricţionat, cu ajutorul semafoarelor sau al piloţilor de dirijare. În condiţii similare se circulă şi în zona Măneciu, pe porţiunea kilometrică 133+100 – 133+450 de metri.

Până în data de 15 noiembrie 2015, traficul rutier pe podul de la Agigea, situat pe DN39, la poziția kilometrică 8+988, aflat în lucru, se va desfășura restricționat, fiind permisă exclusiv circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mică sau egală cu 5 tone, cu excepţia autovehiculelor destinate transportului de persoane şi a celor cu regim de circulaţie prioritară , atunci cand se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.

Ca urmare a deschiderii circulaţiei pe noul pod rutier situat la km 0+540 al Canalului Dunăre-Marea Neagră, conducătorii autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone, care au ca destinaţie finală Portul Constanţa, pot utiliza următoarele rute :

Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud şi retur:
– A2 (Bucureşti – Constanţa) – nod rutier A4 – intrare Port Agigea – Constanţa Sud (pe noul p od rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagră ) – Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Hârșova (DN2A) – Port Constanţa Sud şi retur:
– A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A4 – intrare Port Agigea (pe noul p od rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagră ) – Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Mangalia – Port Constanţa şi retur:
– Mangalia – DN39 – Agigea – intersecţie DN39 cu DN39A – DN39A – intrare Port Constanţa.

Menţiune: peste aproximativ două săptămâni se preconizează că fi dată în folosinţă breteaua de conectare dintre noul pod rutier peste Canalul Dunăre-Marea Neagră şi DN39.

De asemenea, pentru alte destinaţii (în afara Portului Constanţa), autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone vor utiliza următoarele variante ocolitoare :

Pentru relaţia Bucureşti – Agigea – Mangalia şi retur:
· A2 (Bucureşti – Constanţa – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN38 (Topraisar – Agigea) – DN39 (Agigea – Mangalia) ş i retur;

Pentru relaţia Bucureşti – Agigea – Negru Vodă şi retur:
· A2 (Bucureşti – Constanţa – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN38 (Topraisar – Negru Vodă);

Pentru relaţia Hârşova (DN2A) – Tulcea (DN22) – Agigea – Mangalia şi retur:

· A4 (nod rutier Ovidiu – nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN38 (Topraisar – Agigea) – DN39 (Agigea – Mangalia) ş i retur;

Pentru relaţia Hârşova (DN2A) – Tulcea (DN22) – Agigea – Negru Vodă şi retur:
· A4 (nod rutier Ovidiu – nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – nod rutier Medgidia) – DJ381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN38 (Topraisar – Negru Vodă) şi retur.

Mențiune: partea carosabilă a DJ391 este degradată pe unele porțiuni între Mereni și Cobadin.

Pe DN5(E85), din cauza desfăşurării lucrărilor de reparaţii la podul Giurgiu-Ruse, traficul rutier se desfăşoară pe o bandă, alternativ, uneori formându-se coloane de autovehicule la punctul de trecere a frontierei către Bulgaria.
Recomandăm conducătorilor auto să utilizeze şi celelalte puncte de trecere a frontierei:
– Calafat (rutier);
– Negru-Vodă (rutier);
– Vama Veche (rutier);
– Bechet (trecere cu bacul);
– Zimnicea (trecere cu bacul);
– Călărași (trecere cu bacul).

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page