Stiri

NATIONAL | Ghinion teribil! Trenul Suceava-Bucureşti a fost implicat în două incidente, la distanţă de 10 minute

Un tren InterRegio Suceava-Bucureşti Nord, plecat în cursă ieri dimineaţă la ora 8.45, a fost implicat în două incidente între staţiile CFR Focşani şi Buzău, garnitura izbind mai întâi o maşină, după care a lovit un mal de zăpadă. Acestor probleme neprevăzute li s-au adăugat cele legate de condiţiile foarte grele de deplasare cauzate de căderile de zăpadă şi de viscol.

Cursa de coşmar a trenului IR 1652, cu vagoane de la Suceava şi de la Bicaz, a avut prima cumpănă în jurul orei 12.50. Conform unui comunicat al CFR Călători, la trecerea la nivel cu calea ferată din localitatea Gugeşti (secţia Focşani-Buzău), dotată cu semnalizare automată, garnitura a lovit un vehicul al cărui şofer s-a angajat în trecerea căii ferate fără a se asigura. Accidentul nu s-a soldat cu victime, însă în urma impactului locomotiva şi componente ale infrastructurii feroviare au fost avariate. Trenul şi-a reluat deplasarea după aproximativ 50 de minute, dar, la doar zece minute de la punerea în mişcare, în apropiere de următoarea staţie – Sihlea, locomotiva a lovit zăpada lăsată într-un pasaj rutier de utilajele auto de deszăpezire. Impactul a produs avarierea plugului locomotivei, care nu a mai putut pleca de pe loc.

Garnitura, se arată în comunicatul CFR, a rămas în staţia Sihlea până la sosirea locomotivei de ajutor din Buzău şi a echipei de intervenţie care a demontat plugul de aproximativ 400 de kilograme al locomotivei.

CFR a precizat că în tren a fost asigurată alimentarea cu energie electrică, astfel că pasagerii au beneficiat de căldură. Compania le-a transmis scuze călătorilor şi a subliniat că cele două incidente s-au datorat exclusiv indisciplinei rutiere.

După o întârziere de peste 300 de minunite, pasagerii din trenul InterRegio 1652 au fost preluaţi de următorul tren dinspre Suceava, InterRegio 1752, care urma să ajungă aseară în Capitală, la rândul său cu o întârziere apreciabilă.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page