LocalPolitic

LOCAL | Viorel Grigoraș: Singurul drum național de pământ din Uniunea Europeană este în jud. Botoșani

      Interpelare 

Obiectul interpelării: strategia managementului de resurse umane 

 

Adresată:Domnului ministru Dan Coman Șova

     Ministerul Transporturilor

 

De către: Domnul senator Viorel Grigoraș

     Circumscripţia electorală nr. 7, Botoșani

                 Grup parlamentar PNL

 Obiectul interpelării:  Singurul drum național de pământ din Uniunea Europeană este în jud. Botoșani

 Prezentată în ședința de plen din data de 27 mai 2014

Domnule ministru, vă aduc la cunoștință o situație absurdă într-un stat european, și anume, drumul naţional, care leagă două vămi din județul Botoșani: punctele de trecere Stânca și Rădăuţi-Prut. Deși numărul de autovehicule este destul de ridicat atât vara, cât și iarna, cei ce se încumetă trebuie să își asume riscul unor reparații majore.

Singurul drum național care a rămas neasfaltat în secolul al XXI-lea din Uniunea Europeană se află în Botoșani. O rută care leagă două puncte de trecere a frontierei, dată în folosință din anii ’70, este privită cu dezinteres de autoritățile centrale.

Condițiile de circulație pe drumul național 24C între localitățile Manoleasa și Rădăuți-Prut sunt dezastruoase. Șoseaua cu o lungime de aproximativ 40 de kilometri nu a fost asfaltată niciodată. Doar bornele rutiere mai indică faptul că drumul de pământ este național. Rovigneta este plătită inutil de cei care circulă pe acest drum.

Drumul național de pământ ar trebui să constituie o prioritate pentru CNADNR și să fie reabilitat. Nu consider că trebuie să așteptăm ca Republica Moldova sau Ucraina să intre în Uniunea Europeană pentru a se putea circula pe acest drum, în condiții europene.

Domnule ministru, având în vedere cele expuse, vă rog să îmi comunicați când vor începe lucrările de asfaltare a drumului național DN24C?

 

 

 

Vă mulțumesc!

Vă solicit răspuns scris.                                                                   Senator Viorel Grigoraș

Data: 27.05.2014

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page