LOCAL | Stadiul realizării Proiectului “Îmbunătățirea competențelor personalului propriu SPO”
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Botosani este partener in cadrul proiectului „ Imbunatatirea competentelor personalului propriu SPO din Regiunile Sud Muntenia, Nord Est si Sud Est IC SPO” ce se inscrie in axa 4 „ Modernizarea Serviciului Public de Ocupare” domeniul major de interventie 4.2 „ Formarea personalului propriu SPO”.
Proiectul se desfasoara pe o perioada de 18 luni cu incepere din ianuarie 2014, avand un buget de 11952721.29 lei din care contributia proprie este de 2988180.23 lei.
Parteneriatul este unul public privat avand in componenta reprezentanti nationali si transnationali.
- Beneficiar: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Ialomita
- Partener : Sc Tobimar Construct SRL Alba Iulia
- Partener : Agentia de Dezvoltare Comunitara „ Impreuna”
- Partener : Desarrollo de Estrategias Exteriores, SA, Oviedo Spania
- Partener: Instituto Asturiano de Administracion Publica Adolfo Posada,Spania.
Proiectul vizeaza trei regiuni si anume Sud Muntenia Nord Est si Sud – Est.
Obiectivul general:
Cresterea nivelului de competente profesionale ale personalului propriu SPO din regiunile Sud Muntenia, Nord Est si Sud Est, in vederea furnizarii unor servicii de calitate.
Proiectul contribuie la atingerea obiectivului general al POSDRU prin dezvoltarea, modernizarea și flexibilizarea Serviciului Public de Ocupare, pentru creșterea gradului de incluziune pe piața muncii. Proiectul contribuie la atingerea obiectivului general al Axei Prioritare 4, și anume Modernizarea Serviciului Public de Ocupare . ale Domeniului Major de Intervenţie 4.2 „ Formarea personalului propriu SPO”.
Grupul tinta este format din 200 persoane selectate in urma identificarii domeniilor de competente si definirea nivelului profilului de competenta al SPO de conducere si executie din regiunile sus mentionate. Ca obiectiv se intentioneaza ca un procent de 90% dintre acestia (180 peroane) sa obtina certificate de competenta.
Avind in vedere graficul de derulare a activitatilor pana in prezent s-au finalizat urmatoarele activitati: A6 Program de perfectionare profesionala in ocupatia „Manager resurse umane”,A7 Atelier metodic: „Serviciile de ocupare personalizate”,A8 Program de perfectionare profesionala in ocupatia:”Consilier de orientare profesionala”,A10 Program de perfectionare profesionala in ocupatia „Manager proiect”. Prin proiect se vor organiza 6 programe de perfectionare profesionala in ocupatii care stau la baza furnizarii de servicii de ocupare si a dezvoltarii organizationale.Totodata,sunt prevazute si actiuni metodice de invatare,pentru sprijinirea personalului SPO sa isi dezvolte atitudini pozitive fata de adaptarea rolului serviciilor de ocupare la dinamica si rapiditatea schimbarilor de pe piata muncii.