
Clienții sunt rugați să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni;
- De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienții rezolvă totul rapid și simplu fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline;
- Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366;
Pentru că ne preocupă atât siguranța și sănătatea clienților și angajaților, cât și continuarea activității de furnizare și de relaționare cu clienții noștri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii virusului COVID-19. În acest sens, E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie a.c.
Rămânem în continuare la dispoziția clienților noștri prin intermediul canalelor de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând: