INTERNATIONAL | Carnea românească promovată prin campania “We love meat from Romania”
Reprezentanții industriei cărnii din România vor să șteargă urmele scandalului cărnii de cal prin lansarea campaniei de promovare a producătorilor români “We love meat from Romania”.
Campania promovează tehnologia, inovaţiilor implementate în industria cărnii din România, calitatea şi siguranţa alimentelor certificate IFS – cel mai înalt standard de calitate recunoscut la nivel internaţional şi mai ales “respectul pe care l-a arătat ţara noastră faţă de cetăţenii europeni”, prin implementarea normelor obligatorii privind bunăstarea animalelor.
Scandalul declanşat la nivel european în privinţa etichetării produselor din carne de cal drept carne de vită îşi va spune cuvantul spre finalul anului, când producătorii români de carne îşi vor evalua pagubele produse de incertitudinea şi neîncrederea cu care vor fi asociaţi pe pieţele externe.
“Considerăm că a venit momentul să ne implicăm mai mult în promovarea sectorului industrial al cărnii din România, să schimbăm imaginea “vinovatului de serviciu” şi să acordăm producătorilor români statutul pe care-l merita în rândul ţărilor respectate la nivel european. Invităm alături de noi pe toţi cei care doresc să ne susţină cauza, de la crescători de animale, producători de carne, furnizorii de materii prime, echipamente şi utilaje, până la distribuitorii de carne şi produse din carne, specialişti în industria alimentară, autorităţi şi factori de răspundere, precum şi consumatori”, susțin reprezentanții industriei, într-un comunicat de presă.
Campania “We love meat from Romania” se va desfăşura pe tot parcursul anului 2013 atât în România cât şi la nivel european.
Tot în cadrul campaniei se va organiza și Expoziţia Internaţionale CARNEXPO 2013, specializată pe industria cărnii din sud-estul Europei, care va avea loc în perioada 23-26 octombrie 2013 la București.