Ministrul Educației Naționale, Liviu Marian Pop, a aprobat, prin ordin, modificarea metodologiei de organizare a programului “Școală după școală” (SDS), intervențiile punctuale vizând adaptarea programului la nevoile actuale ale sistemului de învățământ preuniversitar, prin deschiderea sa într-o mai mare măsură către comunitate, informează MEN.
Ministrul Educaţiei, Liviu Pop, a aprobat, prin ordin, modificarea metodologiei de organizare a programului „Şcoală după şcoală” (SDS), anunţă ministerul Educaţiei.
Potrivit unui comunicat al MEN, transmis vineri AGERPRES, în noua abordare acest program devine o formulă complementară activității școlare obligatorii care, prin modalități integrate de sprijin, are ca obiective prevenirea abandonului școlar și a părăsirii timpurii a școlii, creșterea performanțelor școlare, învățarea remedială și accelerarea învățării prin activități educative, recreative și de timp liber.
De asemenea, acesta urmărește dezvoltarea personală și integrarea socială, precum și menținerea elevilor într-un spațiu securizat, ca alternativă la petrecerea timpului liber în medii cu potențial de dezvoltare a unui comportament deviant. Oferta de program SDS va fi proiectată astfel încât să răspundă nevoilor tuturor elevilor și cu prioritate, nevoilor elevilor aparținând grupurilor dezavantajate.
În învățământul primar, programul “Școală după școală” cuprinde activități de educație, complementare activității didactice, corelabile cu activități de susținere și de dezvoltare personală a elevilor.