Educatie

EDUCATIE | Peste 50% din elevii de clasa a XII-a au promovat la simularea bacalaureatului la Limba română şi la proba la alegere – SITUAŢIA PE JUDEŢE

Peste 50 la sută din elevii de clasa a XII-a au luat note peste cinci la Limba română şi proba la alegere a profilului, în timp ce mai puţin de jumătate – 42,51 la sută – au obţinut note de trecere la proba obligatorie a profilului, la simularea bacalaureatului.

SITUAŢIA PE JUDEŢE pentru clasele a XI-a şi a XII-a

Ministerul Educaţiei Naţonale a centralizat datele privind rezulatele probelor susţinute în cadrul simulării naţionale pentru examenul deBACALAUREAT 2014, susţinută de elevii clasei a XI-a şi elevii clasei a XII-a.

Elevii clasei a XII-a au obţinut note peste 5, astfel: 52,8 la sută la Limba română, 67,78 la sută la Limba maternă, 42,51 la sută la proba obligatorie a profilului (Matematică sau Istorie) şi 53,92 la sută la proba la alegere a profilului.

Situaţia pentru clasa a XI-a se prezintă astfel: la proba de Limba română – 44,22 la sută dintre elevi au luat note peste 5, la proba pentru Limba maternă – 62,42 la sută, iar la proba obligatorie a profilului (matematică sau istorie) – 36,32 la sută.

Elevii clasei a XI-a nu au susţinut proba la alegere, având în vedere că aria de acoperire disciplinară în clasa a XI-a nu este similară celei de clasa a XII-a. De asemenea, elevii clasei a XI-a au susţinut proba la Istorie (proba obligatorie a profilului) în baza programei parcurse pentru clasa a XI-a, şi nu a XII-a, aşa cum se procedează în cadrul examenului naţional de bacalaureat.

REZULTATELE obţinute la simulările naţionale din anul şcolar 2013 – 2014 nu vor fi trecute în catalog, dar sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare.

Sursa: mediafax.ro

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page