Conceptul de Black Friday, o zi în care retailerii de electronice și electrocasnice lansează reduceri imbatabile, nu mai este funcțional în România.
După prima experiență care s-a dovedit un succes, Black Friday s-a organizat în fiecare an și în țara noastră. De fiecare dată, retailerii au învățat câte ceva din această experiență. Pe lângă concluziile menite să le eficientizeze activitatea, legate de stocuri, livrări, modalități de plată etc., magazinele noastre s-au gândit să acționeze românește: să lanseze campania de Black Friday mai devreme, pentru a eclipsa concurența.
După ce, anul trecut, eMag, cel mai mare retailer online de electronice și electrocasnice, a anunțat Black Friday neașteptat, cu o săptămână mai devreme, anul acesta, principalul concurent al eMag, evoMag, s-a grăbit cu o lună întreagă. evoMag a anunțat, ieri, lansarea „încălzirii pentru Black Friday” 2014, cu reduceri ce depășesc în unele cazuri 60% la sute de produse din aproape toate categoriile existente.
Această „încălzire” pentru Black Friday de la evoMag, numită „săptămâna bântuită de reduceri”, cu ocazia Halloween-ului, are loc în săptămâna 27-31 octombrie, timp în care, conform companiei, clienții vor putea achiziționa telefoane mobile, tablete, laptopuri, televizoare, imprimante, multifuncționale, roboți de bucătărie, aspiratoare, produse de îngrijire personală și multe altele.
Alături de evoMag, fără însă să prezinte campania de reduceri ca având legătură cu Black Friday, în această perioadă a mai lansat discounturi de până la 90% rețeaua de magazine Diverta. Nu s-au lăsat mai prejos nici retailerii offline, precum Flanco, Altex sau Media Galaxy, care propun, discounturi avantajoase. De exemplu, catalogul Domo pentru perioada 23 octombrie -5 noiembrie anunță „Începem sezonul marilor reduceri”, o serie de televizoare având prețurile reduse cu 1.000 lei
Sursa: www.money.ro