Asociația „Salvează o Inimă” se folosește de inteligența artificială pentru optimizarea proceselor de strângere de fonduri maximizând impactul fiecărei donații. ONG-ul a dezvoltat o aplicație care se integrează direct cu băncile, prin așa numitele API-uri bancare. Astfel, cei care aleg să ajute un copil bolnav și donează prin transfer bancar primesc confirmări instantanee ale tranzacției prin email sau SMS. Datele actualizate în timp real sunt procesate cu ajutorul chat GPT.
,,Inteligența artificială ne ajută să facem o analiză în timp real a situației pentru a face ajustări rapide în strategia de a fundraising, dar ne permite în același timp să oferim donatorilor transparența banilor donați,” Vlad Plăcintă coordonatorul campaniilor de strângere de fonduri.
În acest fel, întreg procesul de strângere de fonduri este unul transparent, verificabil și mai ales sigur. Algoritmii folosiți de inteligența artificială analizează modelele de tranzacții pentru a identifica activitățile neobișnuite sau potențial frauduloase, alertând imediat personalul relevant.
„Cu ajutorul tehnologiei suntem mai eficienți, mai transparenți și reușim să mobilizăm comunitatea într-un mod fără precedent. Misiunea noastră este să oferim copiilor și familiilor lor șansa la tratamente medicale salvatoare și să creștem gradul de conștientizare cu privire la aceste afecțiuni critice,” a declarat Vlad Plăcintă, președintele Asociației „Salvează o Inimă”.
Proiectul beneficiază de sprijinul unor parteneri de încredere, inclusiv companii de tehnologie, din domeniul asigurărilor ori al sănătății.