Local
Atenție, șoferi! Restricții de circulație la Crosul Săvenilor
Asociația Arlechino Moldova anunță organizarea celei de-a doua ediții a Crosului Săvenilor, care va avea loc pe data de 15 iunie, începând cu ora 10:00, cu startul de pe Stadionul Săveni.
Pentru buna desfășurare a evenimentului și siguranța participanților, se vor impune următoarele restricții de circulație:
- Interzicerea traficului rutier pe străzile adiacente Stadionului Săveni și pe traseul crosului, între orele 09.50 și 10.15
- Devieri de trafic vor fi instituite pe următoarele artere principale, conform planurilor de semnalizare rutieră temporară atașate:
-
- Punctul de conflict 1: Se va închide Str. Stadionului 6-8.
- Punctul de conflict 2: Se va închide strada Independenței în zona Stadionului.
- Punctul de conflict 3: Se va închide parcarea vizavi de poarta Stadionului.
- Punctul de conflict 4: Se va închide strada Oborului.
- Punctul de conflict 5: Se va închide strada Dr. Ciucă.
- Punctul de conflict 6: Se va închide parcarea notariatului Pușcașu.
- Punctul de conflict 7: Se va închide parcarea pe str. Dr. Ciucă.
- Punctul de conflict 8: Se va închide parcarea pe Str. Dr. Ciucă 8-9.
- Punctul de conflict 9: Se va închide parcarea pe Str. Dr. Ciucă.
- Punctul de conflict 10: Se va închide strada Avram Iancu.
- Punctul de conflict 11: Se va închide strada Dr. Marinescu.
- Punctul de conflict 12: Se va închide strada Teilor.
- Punctul de conflict 13: Se va închide strada Eternității.
- Punctul de conflict 14: Se va închide intersecția Str. Eternității cu strada Avram Iancu.
- Punctul de conflict 15: Se va închide strada Ștefan cel Mare.
- Punctul de conflict 16: Se va închide intersecția Str. Eternității cu strada Ștefan cel Mare.
- Punctul de conflict 17: Se va închide strada Stadionului.
Punctele de conflict 10, 11, 12, și 13 vor fi redeschise imediat după trecerea ultimului concurent, pentru degajarea traficului spre DJ 282
Solicităm înțelegerea și colaborarea tuturor participanților la trafic și locuitorilor din zonă pentru a minimiza eventualele inconveniente și a asigura o desfășurare optimă a evenimentului.
Mulțumim tuturor pentru înțelegere și sprijin!