“În urma analizei amănunțite a activității operatorului Nova Apaserv SA, pentru o mai bună monitorizare si gestionare a deficiențelor care pot surveni în serviciul de alimentare cu apă și canalizare în aria de operare a Nova Apaserv SA, ADI Aqua vine în sprijinul clienților operatorului prin preluarea in regim nonstop a sesizarilor acestora” a declarat președintele ADI Aqua Botoșani, vicepreședintele CJ Botoșani, dl. Constantin Bursuc.
“Punem la dispoziția utilizatorilor serviciilor de apă și canalizare numărul de telefon 0743149450, funcțional 24 ore/24 unde, prin intermediul aplicației Whatsapp, aceștia ne pot semnala avariile survenite în funcționarea în parametri a sistemului de alimentare cu apă și canalizare aflat in exploatarea operatorului Nova Apaserv SA” precizează directorul executiv al ADI Aqua Botoșani, dl. Dan Deleanu.
Sesizarile vor trebui să conțină adresa exactă și o descriere sumară a situației însoțită de fotografii. Echipele de experți tehnici ale ADI Aqua se vor deplasa la fața locului, vor transmite către operator situațiile apărute și le vor monitoriza până la remediere.