Accident

ACCIDENT | Filmul dramatic al aterizării de urgenţă de la Roma cu avionul plin cu romani: “Ne-am învârtit în jurul morţii!” – VEZI VIDEO

“Dumnezeule, a fost un haos total! Ne-am învârtit în jurul morţii”. Astfel a descris momentele de panică prin care a trecut o pasageră din avionul Wizzair, care a aterizat de urgenţă, sâmbătă, pe aeroportul Fiumicino, din Roma. 171 de persoane se aflau la bordul aeronavei, care a decolat de la Bucureşti. Patru persoane au fost rănite. Trei dintre acestea, printre care şi o femeie însărcinată, au ajuns la spital.

Pe cerul de deasupra aeroportului Fiumicino se vede un avion cu o singură roată coborâtă.

Trenul de aterizare al avionul Wizz Air are o problemă şi din acest motiv pilotul încearcă pentru a treia oară o aterizare de urgenţă. Atinge pista cu fuselajul şi într-un singur motor, iar pompierii care aşteptau în zonă aleargă să stingă un posibil incendiu grav.

Aterizarea de urgenţă a fost riscantă, dar executată cu multă măiestrie, ca după manual. Astfel au descris experţii în aviaţie manevrele de pe cel mai mare aeroport din Roma, Fiumicino.

De la Bucureşti, aeronava ar fi trebuit să ajungă pe Ciampino. În ultimul moment, căpitanul a decis să aterizeze pe celălalt aeroport pentru că pista era mai lungă. În tot acest timp, cei 165 de pasageri au stat cu sufletul la gură pentru că nu ştiau dacă pilotul va reuşi să-i ducă la sol în siguranţă. Era deja a treia încercare.

“Dumnezeule, a fost un haos total. În interiorul avionului a fost o presiune maximă. O presiune incredibilă din punctul de vedere al psihicului oamenilor. Ne-am învârtit în jurul morţii”, povesteşte o pasageră.

Avionul a aterizat într-o parte, iar pasagerii au fost evacuaţi de urgenţă. Comandantul italian al echipajului, care a fost audiat trei ore în legătură cu incidentul, nu a stat de vorbă cu presa.

Compania Wizz Air a precizat că aeronava trecuse de o inspecţie tehnică în urmă cu doar o lună.

sursa: realitatea.net

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page