Publicitate

FDJ United este noua identitate a Kindred Group: Jocul responsabil rămâne o prioritate

Kindred România, prezentă în țara noastră prin brandurile Unibet și Vlad Cazino, a anunțat integrarea în FDJ UNITED, unul dintre liderii europeni din industria jocurilor de noroc.

Achiziția Kindred Group de către FDJ UNITED s-a produs în toamna lui 2024, iar în ultimele luni s-au făcut pași importanți pentru integrarea companiilor în noua divizie formată. FDJ UNITED are o prezență solidă în peste 15 piețe reglementate, iar portofoliul devine și mai solid după achiziția făcută în toamna lui 2024.

„Această tranziție reprezintă mai mult decât o schimbare de nume – este un pas înainte către un viitor mai sigur și mai sustenabil pentru jucători. Vom continua să promovăm Jocul Responsabil, să ne implicăm activ în protecția consumatorilor și să menținem cele mai înalte standarde etice ale industriei”, a declarat Lucian Prisecaru, General Manager FDJ UNITED România.

Noua denumire a grupului este, astfel, FDJ UNITED. S-a ajuns la acest nume din dorința de a păstra moștenirea FDJ, la care s-a adăugat și „UNITED”, care vine ca un angajament față de colaborare și inovație în industria jocurilor de noroc. În același timp, FDJ UNITED continuă angajamentele luate de Kindred privind Jocul Responsabil. Angajamentele companiei de a elimina veniturile din jocuri de noroc dăunătoare se mențin.

Mai mult, compania își propune creșterea investițiilor în programe de prevenire a jocului dăunător, monitorizarea comportamentului utilizatorilor pentru a detecta din timp utilizatorii din categoria de risc, dar și campanii educaționale pentru conștientizarea regulilor unui joc responsabil.

Investiții importante pentru promovarea Jocului Responsabil

Potrivit informațiilor făcute publice, FDJ UNITED alocă cel puțin 10% din investițiile sale publicitare strict pentru campanii dedicate Jocului Responsabil. Această decizie vine să confirme angajamentul solid pe care grupul l-a luat pentru a promova distracția responsabilă la jocurile de noroc.

În această misiune, FDJ s-a folosit de evenimente sportive uriașe, cum ar fi Jocurile Olimpice și Paralimpice Paris 2024, la care a fost partener. Cu această ocazie, pe durata competiției a fost lansată o campanie publicitară destinată jocului responsabil. Aceasta a fost difuzată în Franța și a scos în evidență importanța respectării regulilor jocului. Campania difuzată de FDJ arată că între companie și Kindred există deja o punte de legătură solidă. Și în România, Unibet și Vlad Cazino au fost doi dintre operatorii care au pus accent pe Jocul Responsabil. Un exemplu recent este campania „Câștiguri Adevărate” de la Unibet, care l-a avut în prim-plan pe actorul Cosmin Natanticu.

Pe lângă aspectele ce țin de promovarea Jocului Responsabil, FDJ UNITED și-a făcut un scop și din a le oferi utilizatorilor o experiență distractivă de neuitat, cu accent pe inovații și un mediu sigur.

Grupul este prezent în România prin brandurile Unibet și Vlad Cazino

FDJ UNITED are două reprezentanțe de marcă în țara noastră, Unibet și Vlad Cazino. Unibet Romania a luat ființă în 1997 și beneficiază de licență din partea ONJN. Încă de la începuturi, menirea companiei a fost să le ofere jucătorilor o experiență distractivă.

Compania a inovat constant, a pus accent pe jocul responsabil și a lansat produse care au oferit și mai multă distracție pentru jucători. Drept urmare, a fost premiată la cele mai importante gale din domeniu. În prezent, utilizatorii din țara noastră pot încerca secțiunea de pariuri sportive, cazino în format clasic și live, dar și bingo și jocuri de poker.

Vlad Cazino a apărut în 2018 și s-a impus rapid pe piața din România. A fost primul cazinou online cu specific românesc, ce a reușit să ducă distracția la un nivel și mai ridicat. La început, asocierea s-a făcut prin mitul lui Dracula, însă în 2024 compania a demarat un proiect de rebranding. Astfel, s-a trecut de la personajul animat la lumea reală, scopul fiind încercarea de a aduce brandul și mai aproape de inimile jucătorilor.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page