Publicitate

Cum să economisești 1450 RON pe lună cumpărând produse de zi cu zi online?

Un gospodar obișnuit poate reduce cheltuielile cu până la 1450 RON pe lună cumpărând produse de zi cu zi din magazine online care funcționează pe un model de distribuție directă de la producător la consumator (Direct Distribution Channel). Aceasta este principala concluzie a unui studiu realizat de CEBR la cererea Temu, printre gospodăriile din Marea Britanie. Peste 450 RON în categoria „îmbrăcăminte”, 230 RON pe articole de igienă personală – care sunt tipurile de produse care permit cele mai mari economii?

Deși vârful inflației a trecut, consumatorii încă caută modalități de a economisi la cumpărăturile de zi cu zi. După cum arată raportul CEBR, cumpărăturile pe platformele care funcționează în modelul DDC permit economii în Marea Britanie de până la 17 000 RON anual. Pe ce produse se poate economisi cel mai mult?

Moda: metoda principală de economisire

Cele mai mari economii se pot face la îmbrăcăminte. Un consumator obișnuit din Marea Britanie cheltuie aproximativ 970 RON pe haine în fiecare lună. Cumpărând produse similare pe platforma Temu, care funcționează pe modelul Direct Distribution Channel, se poate economisi aproape jumătate din această sumă – până la 470 RON.

Economii mari sunt observabile și la categoria „încălțăminte”. Consumatorii pot cheltui cu până la 50% mai puțin, ceea ce se traduce într-o sumă de doar 100 RON pe lună, comparativ cu cheltuielile tipice de 200 RON.

Cheltuieli casnice sub control

Cheltuielile pentru întreținerea casei pot fi, de asemenea, reduse. Produsele de igienă personală, cum ar fi perii de păr, săpunul sau trimmerele, sunt cumpărături zilnice care costă o gospodărie obișnuită din Marea Britanie aproximativ 430 RON pe lună. Cumpărăturile pe Temu permit economii de până la 230 RON în această categorie de produse.

În bucătărie se pot căuta, de asemenea, reduceri de cheltuieli – la ustensilele și vasele de bucătărie se pot economisi 60 RON, iar la lenjeria de pat și fețele de masă peste 35 RON, ceea ce reprezintă aproximativ jumătate din cheltuielile lunare tipice pentru aceste categorii.

Eleganță la un preț accesibil

Produse precum ceasuri, bijuterii sau genți de călătorie permit și ele economii – până la 125 RON pe lună, la cheltuieli medii de 185 RON pentru această categorie.

Direct Distribution Channel – cheia prețurilor mai mici

Modelul Direct Distribution Channel, pe care îl folosește inclusiv Temu, se caracterizează printr-o cale scurtă a produselor și eliminarea intermediarilor inutili, ceea ce scade semnificativ prețurile. Datorită vânzării directe și livrării produselor direct de la producător la consumator, clienții pot beneficia de economii mari în multe categorii de cumpărături. În modelul tradițional de distribuție – Indirect Distribution Channel – marjele sunt adăugate la fiecare etapă de către intermediari, ceea ce duce la un preț final mai mare al produsului.

Accesul la întregul raport, în care se pot găsi mai multe date interesante, poate fi găsit pe site-ul companiei de consultanță CEBR, care este autorul studiului: LINK.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page