LOCAL | Activitatea cu publicul la Modern Calor se face doar online
Pentru evitarea/prevenirea îmbolnăvirii și răspândirii noului Coronavirus (COVID -19), apreciem ca necesară limitarea relațiilor cu publicul la mediul on-line. Pe această cale, solicităm clienților Modern Calor să transmită cererile / petițiile / sesizările prin următoarele modalități:
– telefonic la numerele: 0331 401 962
0231 537 100 – tasta 3
0231 515 959 – tasta 3
– prin poșta electronice la adresele de mail: relatii.clienti@moderncalor.ro office@moderncalor.ro
Aceste măsuri NU SE APLICĂ pentru următoarele tipuri de servicii, care se desfășoară în continuare în punctul de lucru din str. Vârnav nr. 9:
– încasare facturi de energie termică (și la casieriile de la Direcția de taxe și impozite, și de la Uvertura Mall – etajul 2)
– eliberare adeverințe debit
– depunere documente (bon mișcare și scoatere din funcțiune apometre, contracte de vânzare-cumpărare)
De asemenea, în perioada următoarea NU se vor face constatări la domiciliul clientului.
Vă reamintim că puteți efectua și plăți electronic, prin intermediul contului creat pe site-ul www.moderncalor.ro – secțiunea clienți.
Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin!
Echipa Modern Calor