Prefectul Dan Nechifor a prezentat public un bilanţ al activităţii cu publicul desfăşurate în acest an. Mai exact, acesta a arătat câte petiţii şi audienţe a a avut în anul recent încheiat.
“Este o mică parte a activității Instituției Prefectului, dar cea mai vizibilă pentru că, petițiile sunt vizibile pentru că majoritatea persoanelor sunt prezente pe holuri. În anul recent încheiat au fost acordate 259 de audiențe, cu o creștere de 60% față de anul anterior când au fost 157 de audiențe” a spus prefectul dan Nechifor.
A crescut cu 30% şi numărul petiţiilor depuse la Insituţia Prefectului: de la 803 în 2015 la 1.020 în anul 2016.
“Pot să vă spun că au fost cazuri pe care legislația și blocajele birocratice din anumite instituții deconcentrate nu mi-au permis să le soluționez dar toți oamenii au primit răspunsuri. Au fost probleme cronicizate pe care am reușit să le rezolv, dar le-am și pus pe tapet factorilor implicați”, a declarat Dan Nechifor, prefectul județului Botoșani.
Cele mai multe probleme, 60%, au fost de natură funciară, dar au fost înregistrate şi probleme de ordin social, financiar, locativ, sănătate sau legate de de modul în care primarii își exercită atribuțiile.