AUTO | DACIA LODGY, lansată în România. Cât de românesc este modelul produs în Maroc. Oficial Dacia: “la nivel mondial s-au făcut deja 8.000 de comenzi”
Începând de joi, 7 iunie, românii vor putea să îşi achiziţioneze noul model Dacia Lodgy de la orice reprezentanţă a acestei companii. La nivel modial s-au făcut deja 8.000 de comenzi pentru cumpărarea acestui model, dintre care 200 au fost făcute în România.
Românii au avut posibilitatea de a-şi comanda modelul Lodgy începând cu data de 7 martie 2012, preţul unui astfel de autoturism începând de la 9.500 de euro.
“La nivel mondial am avut 8.000 de comenzi până în prezent. Debutul comercial al modelului Lodgy este foarte bun”, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Thomas Dubruel, directorul comercial al Automobile Dacia. El a adăugat, de asemenea, că Dacia Lodgy este un model cu adevărat românesc care are toate atuurile şi “ADN-ul mărcii”.
“Este o maşină robustă, fiabilă, iar raportul spaţiu interior – preţ este imbatabil”, a mai explicat acesta.
Reprezentanţii Dacia nu au dorit să dea detalii cu privire la vânzările noului model Lodgy pe care estimează că le vor avea în România “Nu vă putem da cifre. Pot să vă spun că avem ambiţii foarte mari pe pieţele din vest unde monovolumele se vând foarte bine. În România ne dorim să devenim lideri pe acest segment, dar şi să îl dezvoltăm”, a mai subliniat Dubruel.
La noul model Dacia Lodgy au lucrat şi specialişti din România
“Este şi o maşină românescă, deoarece parte din studiile tehnice s-au făcut de inginerii din Bucureşti şi de la Mioveni. Este şi o maşină românescă pentru că 31 de furnizori sunt de aici. Este şi o maşină românescă pentru că parte din piesele asamblate în Maroc provin de la uzina din Mioveni. Are genele acestei mărci”, a declarat, la rândul său, Jerome Olive, directorul general al Automobile Dacia.
Noul model Lodgy a fost prezentat publicului pentru prima oară în cadrul Salonului Auto de la Geneva, acesta cuprinzând trei nivele de echipare numite Acces, Ambiance şi Laureate şi patru tipuri de motorizări, dintre care două propulsoare pe benzină, şi două motoare diesel de 90 CP, respectiv 110 CP:
Modelul este fabricat la uzina Renault din Tanger, iar piesele sale provin în proporţie de 40% din Maroc şi în proporţie de 60% din Spania, România şi Franţa.