EducatieImportant

EDUCATIE | Evaluarea Naţională – clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a: Modele de subiecte

Luni se dă startul Evaluării Naţionale 2015, elevii de clasa a II-a fiind cei care sparg gheaţa şi anul acesta. În următoarele două săptămâni, elevii de la clasele a IV-a şi a VI-a vor susţine la rândul lor testările naţionale după model PISA.

Acesta este al doilea an la rând când Ministerul Educaţiei organizează evaluări la nivel naţional care ar trebui să le arate profesorilor nivelul copiilor înainte să ajungă la Evaluarea Naţională de la sfârşitul clasei a VIII-a.

Astfel, pentru elevii de clasa a II-a, primul test de la Evaluarea Naţională 2015 vizează evaluarea competenţelor de producere a mesajelor scrise, al doilea vizează competenţele de receptare a mesajelor citite şi al treilea este testul la matematică, scrie Adevarul.ro.
Testele se vor susţine pe 18, 19 şi 20 mai.

La rândul lor, copiii de clasa a IV-a vor fi testaţi la limba română şi matematică, iar cei de-a VI-a la română, matematică şi ştiinţele naturii.

În ceea ce priveşte durata testărilor la Evaluarea Naţională 2015, la clasa a II-a acestea vor dura 30 de minute, în timp ce la elevii mai mari 60 de minute.

Evaluarea Naţională Clasa a II-a – Modele subiecte – Evaluarea competenţelor fundamentale – Citit

Evaluarea Naţională Clasa a II-a – Modele subiecte – Evaluarea competenţelor fundamentale – Scris

Evaluarea Naţională Clasa a II-a – Modele subiecte – Evaluarea competenţelor fundamentale – Matematică

Evaluarea Naţională Clasa a IV-a – Modele subiecte – Matematică 

Evaluarea Naţională Clasa a IV-a – Modele subiecte – Limba Română

Evaluarea Naţională Clasa a VI-a – Modele subiecte – Limbă şi comunicare – Limba engleză

Evaluarea Naţională Clasa a VI-a – Modele subiecte – Limbă şi comunicare – Limba franceză

Evaluarea Naţională Clasa a VI-a – Modele subiecte – Matematică şi Ştiinţe ale naturii

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page